top of page
Szukaj
  • madamelukrecja

EEG i pierwsze widoczne zmiany

Skorzystałam z okazji, że miałam wolną sobotę i umówiłam się na wykonanie badania EEG. Pojechałam do Piły i po małym zamieszaniu z nietypowo umieszczoną numeracją na Ul. Podchorążych trafiłam na miejsce. Zostałam obłożona sądami przyklejonymi na żel, co bardzo „ucieszyło” moje świeżo umyte włosy. Potem zostały podłączone liczne kabelki i badanie się zaczęło. Proszę zamknąć oczy, otworzyć, oddychać normalnie, oddychać głęboko, zamknąć oczy, otworzyć oczy...I tak przez kilkanaście minut, nawet nie wiem, jak długo trwało badanie, bo nie spojrzałam na zegarek.

I tak mam to badanie za sobą. Teraz, na początku stycznia zrobię badania kontrolne i przekonam się, jakie zmiany nastąpiły.

Wreszcie też zauważyłam konkretne zmiany. Osłabł mi zarost. Wąs praktycznie obecnie odrasta w postaci meszku wyczuwalnego palcem, ale praktycznie niewidocznego. Czubek brody podobnie. Silny zarost nadal jest na bokach żuchwy i na bokach szyi. Bardzo spowolnił się wzrost włosów pod pachami, na piersiach. Włosy na nogach i na rękach też wydają mi się rzadsze i słabsze. Zaczęły mnie też stosunkowo mocno boleć sutki. Wzwodu praktycznie nie mam wcale, tylko czasami, gdy mocno się czymś podniecę, następuje reakcja, ale bardzo szybko ją tłumię i praktycznie bez problemu. Jak na kilka miesięcy brania leków, a praktycznie pełnej dawki od miesiąca i w dodatku z problemami z trzymaniem się plastrów, a co za tym idzie, z ich skutecznością, to i tak osiągnęłam rezultat, który bardzo mnie cieszy, tym bardziej, że zanim zdecydowałam się na tranzycję, uważałam, że branie leków w moim wieku nie odniesie praktycznie żadnych widocznych skutków. A tu takie przyjemne rozczarowanie. Na pewno na zmiany ma też wpływ to, że wreszcie udało mi się znaleźć skuteczny sposób przyklejania i zabezpieczania plastrów.

Mogę to już napisać – zaczęłam fizycznie stawać się kobietą...


15 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Urzędowa zmiana imienia

Co pewien czas wracała do mnie myśl, czy to przez własne przemyślenia, czy to przez pytania innych, jakie są możliwości zmiany imienia bez zmiany określenia płci. Pierwszy raz te myśli pojawiły się, g

Efekty

Wreszcie, po długiej przerwie spowodowanej chorobą, pojawiłam się w Poznaniu u obu moich Pań. Z panią Pauliną próbowałyśmy ustalić, czy widać już efekty. Trudno mi to stwierdzić, zwłaszcza w sferze fi

Reakcje

Ale ze mnie prorok. Wczoraj pisałam o tym, jak test realnego życia i kuracja hormonalna wpływają na moje reakcje na reakcje innych na mnie. I dzisiaj miałam okazję sprawdzić to ponownie w praktyce. Ni

bottom of page